Presentations

Speaking Engagements

Переваги індивідуально-зорієнтованого навчання очевидні. Кожна людина має свій індивідуальний темп роботи. Одному легше сприймати інформацію на слух, інший краще сприймає ту ж інформацію через ряд наочностей. Ключевою перевагою також є і індивідуально-зорієнтована робота учня і вчителя. Наш перший крок полягає у визначенні сильних і слабких сторін учнівських знань, звідти ми підбираємо індивідуальні програми навчання, готуємо завданя, які дозволять зосередитися на тих областях необхідних знань, які найбільшою мірою потребують поліпшення.

Переваги навчання

Заняття один на один. Заняття не є груповими. Індивідуально-зорієнтовані заняття проводяться з 100% увагою і контролем учителя-педагога та учня протягом усього уроку. З постійним діагностуванням та визначенням індивідуальних завдань, стилю та темпу ведення заняття відповідно до потреб і можливостей учня.
Контроль за виконаняням домашнього завдання. Контроль передбачає допомогу у підготовці домашніх завдань з тематичного предмету. Розв'язком завдань на закріпленням знань, і безпосереднім відтворенням цих знань - допомога в оперуванні цих знань. Іншими словами, перед тим як вимагати знання їх потрібно, навіть, не просто надати, а навчити про них говорити.
Тривалість уроку. Шкільний урок триває 1 академічну годину - це складає 45 хвилин астрономічного часу. У нас урок триває щонайменше 1 годину астромічного часу = 60 хв. Цього часу інколи достатньо для продуктивної діяльності для навчання і успішного засвоєння знань з визначеної теми. Окрім того, не витрачається час на "побутові учітельські записи у журналах" та витраченя часу на наведення дисциплінічного порядку поведінки учнів.
Розвиток компетентностей. Заняття, проведені лише для самих проведених занять нікому не потрібні. Навчання зорієнтоване з підбором завдань та навчального матеріалу для ефективного засвоєння знань. Ефективне засвоєння знань передбачає допомога учневі зрозуміти зміст навчального завдання. Розуміння навчального матеріалу, підкріплення практичними навичками і є ключем успішного навчання. Знання - це усвідомлена інформація.
Неперервність у навчанні. Навчання зорієнтоване на змістовно-пов'язаних темах з іноді прихованим або очевидним включенням в нововивченній темі завдань, які передбачають пригадування знань попередньо-вивчених уроків.
Виховання самостійності у роботі. Успішна робота будь-якого педагога є досягнення результату, за яким його учень, отримавши значний інформаційний ресурс здатен використовувати його самостійно. Контроль за ходом навчання може здійснюватися через вирішення спеціально змодельованих ситуаціях.
Ефективне використання часу. Успішна самостійна робота неможлива без вдало організованого розподілу часу. Заняття проводяться з тренуванням самоорганізації. Досвід показує, що часто через не правильну організацію власного часу, особливо це видно, на контролюючих заняттях, учні показують гірші результати, не встигаючи продемонструвати дійсні знання.
Використання інноваційних технологій. Навчання простих навичок дослідження, самостійного пошуку джерел знань для підвищення успішності.

 

Ефективність занять та економічне обґрунтування

Про ефективність одного заняття важко сказати про гарантію успіху, але іноді і одного продуктивного заняття вистачає (одного вечора) для досягнення очевидного успіху у навчанні. Я рекомендую проводити заняття не менше однієї години, а за потреби у допомозі підготовки до іспиту чи лабораторної чи контролюючої знань роботи - виділити окремий час для заняття. Про необхідність у підготовці до контрольної роботи чи самостійної бажано окремо попередити і домовитися заздалегідь.

Вартість занятть в основному відповідають показнику вартості проведенного уроку вчителем в загальноосвітній школі. Але так, як освіта в школі строго контролюється міністерськими приписами, тому за одне заняття з репетитором можна досягнути результату у навчанні рівного трьом-чотирьом урокам в загальноосвітній школі. Іноді, навіть, вже за три заняття з репетитором можна досягнути більше ніж за увесь поточний семестр навчання у школі.

Заняття проходять з використанням розробленої нами інноваційної технології "уроку-презентації" з забезпеченням необхідним дидактичним матеріалом.

Заняття, зорієнтовані на підготовку до ЗНО, проводяться з виконанням завдань відповідних рекомендованих збірників.