Presentations

Speaking Engagements

Переваги індивідуально-зорієнтованого навчання очевидні. Кожна людина має свій індивідуальний темп роботи. Одному легше сприймати інформацію на слух, інший краще сприймає ту ж інформацію через ряд наочностей. Ключевою перевагою також є і індивідуально-зорієнтована робота учня і вчителя. Наш перший крок полягає у визначенні сильних і слабких сторін учнівських знань, звідти ми підбираємо індивідуальні програми навчання, готуємо завданя, які дозволять зосередитися на тих областях необхідних знань, які найбільшою мірою потребують поліпшення.

Преса про нас.

Юрій Яцика "Освітньо-інформаційний центр при православній церкві" / Духовна нива - 2008 – № 9 (68) - с.8

Газетна стаття про ідейні засади створення інформаційного освітнього центру на базі православної єпархії з метою навчання та виховання духовної культури учнівської молоді в час інформаційного суспільства.

Старший викладач кафедри хорового диригування факультету музичного мистецтва Інституту мистецтв РДГУ Вікторія Піддубник. "Святкова Літургія у Свято-Воскресенському соборі" [Випуск № 1062]

«Фундація Регіональних Ініціатив» визначила найкращих студентів Рівненщини!

У Рівненській ТВК у журналіста та кандидата в мери Рівного Юрія Дюга забули… перевірити паспорт

Любомира КОВАЛЬ " Козацький вишкіл — не для слабаків"

Pisni.org.ua "Юрій Яцика. Біографія"

 

Засновник проекту та репетитор Яцика Юрій Миколайович.

Про ефективність одного заняття важко сказати про гарантію успіху, але іноді і одного продуктивного заняття вистачає (одного вечора) для досягнення очевидного успіху у навчанні. Я рекомендую проводити заняття не менше однієї години, а за потреби у допомозі підготовки до іспиту чи лабораторної чи контролюючої знань роботи - виділити окремий час для заняття. Про необхідність у підготовці до контрольної роботи чи самостійної бажано окремо попередити і домовитися заздалегідь.

Вартість занять в основному відповідають показнику вартості проведенного уроку вчителем в загальноосвітній школі. Але так, як освіта в школі строго контролюється міністерськими приписами, тому за одне заняття з репетитором можна досягнути результату у навчанні рівного трьом-чотирьом урокам в загальноосвітній школі. Іноді, навіть, вже за три заняття з репетитором можна досягнути більше ніж за увесь поточний семестр навчання у школі. Іноді, навпаки, одну тему вивчати доводиться деякий довший час, ніж у загальноосвітній школі, тому що вона є важливою для вихованця і являється фундаментальною темою для майбут отриманих знань.

Заняття проходять з використанням розробленої інноваційної технології "уроку-презентації" з забезпеченням необхідним дидактичним матеріалом.

Заняття, зорієнтовані на підготовку до ЗНО, проводяться з виконанням завдань відповідних рекомендованих збірників.