Letter from the President

Дорогі батьки,

Деякий час я перебував у Києві. Приватні школи там не є рідкістю. Покращена якість навчання поряд з державними загальноосвітніми школами в рази і рази різниться. Дуже приємно бачити, навчатися чи працювати у місці, де комфорт для дітей створений не на папері для звіту у міністерства, а учитель зацікавлений в роботі з учнями, а вихованці у навчанні – навіть про таку педагогічну систему можна було б тільки мріяти у наш час.

Практика показує, що якість засвоєння знань і принцип індивідуалізації навчання набагато краще виконується у малих групах. Так, у школах, де учнів не 36 у класі, а всього, наприклад, вісім, запланований урок пройде з якнабільшою користю. Впродовж всього часу відведеного на заняття досить складно тримати повну увагу усієї групи людей будь-якого віку, і часто 45 хвилин уроку витрачається не на навчання, а на виховний процес. З іншої сторони, бюрократія сучасної школи, невідповідність поставлених завдань перед школою і відведеними навчальними годинами, так чи інакше спонукає учнів здобувати знання не у стінах школи, таким чином перетворюючи учнів загальноосвітньої школи на «студентів» загальноосвітньої школи. Відмінність лише у тому, що часто-густо такі «студенти» не мають повних навиків до якісного самонавчання, тому що ця властивість має поступово виховуватися в системі учитель-учень.

На запитання: хто краще шкільний учитель чи репетитор, – можна відповісти неоднозначно. Краще за все, коли педагог виконує свою функцію наставника, допомагаючи учневі отримувати необхідні знання, розвиваючи його інтелект та здатність до самостійної роботи.

Ось уже впродовж десятиріччя я проводжу підготовку фахівців відносно різних професій, як викладач ВУЗу, викладач спеціалізованих курсів післядипломної освіти, учитель школи та приватний репетитор. За час приватної практики, маю значний доробок авторських програм навчання, мультимедійні дидактичні матеріали, а головне досвід у роботі з дітьми починаючи від 5 років життя до 17 років, та з групами людей від 18 років і аж до кінця зацікавленності навчання (вік для навчання необмежується часом). Мої вихованці покращили свої знання з обраних предметів, навчаються, і успішно завершили навчання у престижних «вишах» України та Європи.

Ласкаво прошу до моєї творчої педагогічної лабораторії.

 

З повагою,

Юрій Яцика