Інформатика

Поняття інформації. Властивості інформації 08.11.2011
Базові структури алгоритмів. Основні властивості базових структур алгоритмів. Приклади 11.04.2014
Поняття про сучасні засоби зберігання та передавання інформації. Носії інформації 11.04.2014
Поняття величини. Типи величин. Прості величини. Змінні та постійні величини. Структура опису величин. Надання значень величині. Приклади 11.04.2014
Електронні таблиці та їх призначення. Середовище табличного процесора та основні його елементи. Представлення даних в електронних таблицях. Введення текстів, чисел і формул 11.04.2014
Алгоритми-процедури та їх використання. Формальні та фактичні параметри алгоритму. Локальні і глобальні величини. Опис підпрограм-процедур та звернення до них конкретною мовою програмування. Приклади 11.04.2014
Основні складові апаратної частини інформаційної системи та їх функціональне призначення 11.04.2014
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Способи подання алгоритмів. Виконавець алгоритмів. Приклади 11.04.2014
Операційна система комп'ютера. Основні функції операційної системи. Класифікація операційних систем 11.04.2014
Прості вказівки алгоритмів: надання значень величині, введення і виведення, виклику допоміжного алгоритму. Опис простих вказівок конкретною мовою програмування. Приклади  
Основні характеристики комп'ютерів. Принципи роботи комп'ютера: програмного управління, адресності  
Запити при роботі з базами даних. Призначення та основні типи. Приклади  
Виконання розрахунків в середовищі табличного процесора  
Робота з дисками та файлами в середовищі операційної системи  
   

 

 


Репетитор в місті Рівне та Рівненському районі.

Поліграфічні послуги, мультимедійний проектор в оренду, репетиторські послуги.
Тел.: +38(093) 515-57-24, +38(098) 050-86-49, +38(066) 0400-693
м. Рівне, вул. Дубенська (Район Боярка)

Написати листа консультанту

 

Реклама:

Пропонуємо фотодрук та Поліграфічні послуги.

Засновник проекту та репетитор Яцика Юрій Миколайович.

Про ефективність одного заняття важко сказати про гарантію успіху, але іноді і одного продуктивного заняття вистачає (одного вечора) для досягнення очевидного успіху у навчанні. Я рекомендую проводити заняття не менше однієї години, а за потреби у допомозі підготовки до іспиту чи лабораторної чи контролюючої знань роботи - виділити окремий час для заняття. Про необхідність у підготовці до контрольної роботи чи самостійної бажано окремо попередити і домовитися заздалегідь.

Вартість занять в основному відповідають показнику вартості проведенного уроку вчителем в загальноосвітній школі. Але так, як освіта в школі строго контролюється міністерськими приписами, тому за одне заняття з репетитором можна досягнути результату у навчанні рівного трьом-чотирьом урокам в загальноосвітній школі. Іноді, навіть, вже за три заняття з репетитором можна досягнути більше ніж за увесь поточний семестр навчання у школі. Іноді, навпаки, одну тему вивчати доводиться деякий довший час, ніж у загальноосвітній школі, тому що вона є важливою для вихованця і являється фундаментальною темою для майбут отриманих знань.

Заняття проходять з використанням розробленої інноваційної технології "уроку-презентації" з забезпеченням необхідним дидактичним матеріалом.

Заняття, зорієнтовані на підготовку до ЗНО, проводяться з виконанням завдань відповідних рекомендованих збірників.